בלוג > קטגוריה: נכסים שיווקיים

מהו נכס שיווקי ואיך הוא יקדם את העסק שלך?

שיתוף:
מהו נכס שיווקי ואיך הוא יקדם את העסק שלך?

נכס שיווקי הוא כלי או פלטפורמה שברשות העסק שלכם, שמשמש למטרות שיווק העסק בדיגיטל והגדלת הפעילות שלו. במאמר הזה אסביר איך נכס שיווקי יקדם את העסק שלך.

 

הקדמה

השאיפה שלנו כבעלי עסק, היא לקדם אותו באפקטיביות מקסימלית. כדי לייצר מצב של גדילה קבועה ופעילות עסקית גבוהה וצומחת, אנחנו נשתמש בכלים שונים מעולמות השיווק דיגיטלי. אחד מהכלים הנפוצים שישרתו אותנו – הוא בנניה ופיתוח נכסים שיווקיים.

 

מהו נכס שיווקי?

נכסים שיווקיים הם כלים דיגיטליים שברשות בעל עסק, שמטרתם לקדם את השיווק הדיגיטלי וכתוצר ישיר להגדיל ולקדם את פעילות העסק. לעיתים מתייחסים אליו גם כ״נכס דיגיטלי״, שניהם מתייחסים לאותו הדבר בדיוק. הגדרת הנכס השיווקי כוללות את כלל צינורות שיווק המדיה שיש לכם כבעלי עסק. אלו כלים שישרתו את מטרות השיווק שלכם: קידום והפצת העסק, הגדלת העבודה וההכנסה, יצירת מודעות מוגברת למותג ולבסוף – הגדלת רווחים. הרי לשם כך התכנסנו 🙂

 

סוגי נכסים שיווקיים

בעולם השיווק הדיגיטלי קיימים סוגי נכסים שיווקיים רבים. מביניהם נכללים אתרי אינטרנט ומגוון סוגיהם – דפי נחיתה, מיני-סייטים, אתרי תוכן, חנויות אינטרנטיות, כרטיס באינדקס עסקים וכו’. בנוסף, חשבונות ברשתות החברתיות בעלי קהילה פעילה, שמאפשרים יכולת שיתוף קבועה, גם הם נכסים שיווקיים. חשבונות פייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, טוויטר, יוטיוב וכו’. כל כלי בעל ערך שיווקי ופירסומי ברשות בעל העסק ייחשב כנכס שיווקי. בקיצור, כל פלטפורמה שיש אליה תנועה ומציגה את פעילות העסק, תשמש אתכם כנכס שיווקי.

מהו נכס שיווקי ואיך הוא יקדם את העסק שלך?

 

נכס שיווקי איכותי

איכות הנכסים השיווקיים תימדד לפי יכולת יצירת המודעות למותג, הנגישות לקהל היעד אליו אנו מכוונים, והיכולת לייצר לידים בעלי פוטנציאל רכישה. לצורך הדוגמה – עמוד אינסטגרם בעל כמות עוקבים גדולה ובעל חשיפה מוגברת ייחשב לנכס שיווקי איכותי בשל היכולת שלו לייצר עניין מסביב למותג, שירות או מוצר באופן שוטף. כדוגמה נוספת –דף נחיתה, בעל עיצוב מודרני ואסתטי, בצירוף קופירייטינג איכותי וענייני, יהווה חלון ראווה אופטימלי לשירות מסויים של העסק ולנראות הכללית שלו וימשוך לידים איכותיים רבים.


כמות נכסים שיווקיים אידיאלית

אז זהו… שאין כזה דבר כמות נכסים שיווקיים אידאלית. ככל שיהיו לכם יותר נכסים שיווקיים – כך טוב יותר. יחד עם זאת, הנה חוק בסיסי שחייב להיצמד אליו: מעקב אחר איכות הנכסים השיוקיים שלכם. נכס שיווקי הוא מסוג הדברים שהאיכות חשובה מאשר הכמות. מבחינת הכמות, כמו שכתבתי כמובן, כמה שיותר – יותר טוב. אבל כמות עצומה של נכסים לא איכותיים אינה תהיה פרודוקטיבית ויכולה אף לפגוע לעיתים. תחשבו על חשבון שפתחתם בפלטפורמה ולא העליתם כלום – איך זה נראה ללקוח פוטנציאלי שיגיע לשם? בדיוק, כאילו העסק לא ממש פעיל. אנחנו רוצים לייצר הרבה נכסים שיווקיים, זה נכון. יחד עם זאת, נשאף לייצר כמות נכסים שנוכל לתחזק ולפתח בצורה סדירה ומספקת. כמובן, בהתאם למשאבים שנגישים לנו ברגע נתון, בכדי למקסם את התוצאות שנפיק מהם.

 

קידום העסק בעזרת נכס שיווקי

עכשיו כשהבנו מהם נכסים שיווקיים – מהם הסוגים הקיימים בעולם השיווק הדיגיטלי, כמה נכסים שיווקיים כדאי להחזיק בכל רגע נתון ומהו נכס שיווקי איכותי, נוכל לענות על השאלה: איך נכס שיווקי יקדם את העסק שלך? התשובה הקצרה: יצירה של נוכחות דיגיטלית חזקה לעסק שלך. יצירה ותחזוקה של נכסים שיווקיים איכותיים תוביל בצורה ישירה להגדלת קהילת הלקוחות שלנו, להעלאת הפעילות העסקית שלנו, להגדלת הרווחים שלנו ובסופו של דבר לקידום העסק שלנו כתוצר ישיר.

 

לסיכום

השאיפה שלנו כבעלי עסקים תהיה תמיד לקדם את העסק שלנו, זה ברור. חשוב לזכור שנכס שיווקי יכול להיות קיים במנעד רחב של צורות ובמגוון רחב של סיטואציות. השאיפה בקידום העסק שלנו, היא לשמור על כמות ריאלית של נכסים שיווקיים בכל רגע נתון, תוך שמירה על איכות אופטימלית בכדי להביא לקידום איכותי של העסק. האיכות חשובה מהכמות כאן. במידה ואין לנו את הזמן המתאים לייצר, לתחזק ולשמר את כמות הנכסים השיווקים הרצויה לנו, האופציה לפנות לייעוץ, ליווי או תפעול נכסים כאלו בהחלט קיימת. פנייה לאנשי מקצוע, שחיים את תחום השיווק הדיגיטילי ומתמחים בניהול ויצירת נכסים שיווקיים תמיד תעזור. כמובן שאתם תמיד מוזמנים גם לדבר איתנו ולהתייעץ על הנכסים השיווקיים שלכם – ובכל נושא!

אז מה היה לנו?
אנחנו כאן בשבילך

אז אם הגיע הזמן שלך להרים הילוך ולהיכנס למשחק של הגדולים, אנחנו נעזור לך לעשות את זה נכון.

אני מזמין אותך ללחוץ כאן למטה, ליצור איתנו קשר כדי שנכיר יותר לעומק ונבין מהם מהלכי השיווק הכי נכונים לעסק שלך - ואיך אנחנו יכולים לעזור לך להוציא אותם לפועל בהצלחה.

יוסף וענונו - Yazame

עוד מאמרים שבטוח יעניינו אותך: