בלוג > קטגוריה: נכסים שיווקיים

יצירת נוכחות דיגיטלית באמצעות נכסים שיווקיים

שיתוף:
יצירת נוכחות דיגיטלית באמצעות נכסים שיווקיים

שיווק דיגיטלי הינו, בבסיסו, יצירת נוכחות דיגיטלית באמצעות בניית נכסים שיווקיים, במטרה להעלות את הפעילות העסקית שלנו.
מהו נכס שיווקי? כיצד נכסים שיווקיים מביאים להגדלת נוכחות דיגיטלית? איך זה תורם להגדלת פעילות העסק שלנו? במאמר זה נענה על שאלות אלו, ועוד.

 

הקדמה

בעולם השיווק הדיגיטלי כיום, נוכחות דיגיטלית היא הכל. את הנוכחות הזו יוצרים באמצעות יצירת נכסים שיווקיים שונים, אלו הם הנכסים הוירטואלים שקיימים בדיגיטל. במאמר זה ניגע בסוגי הנכסים השיוקיים השונים, נסביר כיצד הם יוצרים נוכחות דיגטלית ולבסוף מה נרוויח מכך.

 

מהם נכסים שיווקיים?

נכס שיווקי הינם כלים דיגיטליים השייכים העסק, אשר משמשים אותו למטרות שיווק דיגיטלי והגדלת פעילות העסק. בסופו של יום, המטרה שלנו כבעלי עסקים היא להרוויח כסף, נכון? ברור שנכון. אז בכדי להרוויח כסף, אנחנו תמיד שואפים לקדם ולשווק את עצמנו. נכון להיום, שיווק דיגיטלי הינו הדרך האופטימלית בכדי להשיג את המטרה הזו. נכס שיווקי הינה הגדרה שמתייחסת לצינור מדיה בעל חשיבות שיווקית, שמגדיל את הפעילות העסקית שלנו כתוצר ישיר.

 

סוגי נכסים שיווקיים

בעולם השיווק הדיגיטלי קיימים מגוון סוגי נכסים שיווקים. אתר אינטרנט, למשל, על כל סוגיו, הינו נכס דיגיטלי. ההגדרה כוללת בתוכה, בגלגול הכי נפוץ שלה, דפי נחיתה. בנוסף, נכללים גם אתרי תדמית, חנויות אינטרנטיות, מיני-סייטים, אתרי תוכן, ובגדול – כלל סוגי האתרים השיווקיים השונים. בנוסף לאתרי אינטרנט, גם הפרופיל שלך ברשתות חברתיות הוא נכס שיווקי. חשבון אינסטגרם, פייסבוק, טוויטר, טיקטוק, יוטיוב, או משתמש בכל סוג רשת חברתית שיכול בפוטנציאל לייצר נוכחות דיגיטלית, ייחשב גם הוא לנכס דיגיטלי.

 

מהי נוכחות דיגיטלית?

נוכחות דיגיטלית היא פעילות שוטפת במסגרת השיווק הדיגיטלי של העסק. במערך השיווק שלנו כלולים: אתר אינטרנט, רשתות חברתיות, ניוזלטרים, אסמסים וכד’. כאשר אנחנו פעילים, לצורך הדוגמה, ברשתות החברתיות באופן קבוע, ניצור סיטואציה בה הנוכחות הדיגיטלית שלנו גבוהה. במצב כזה, נגדיל את החשיפה של המותג שלנו ונמשוך יותר לקוחות דרך הפעילות המוגברת הזו. המטרה כאן היא להכניס כמה שיותר אנשים לשלב הראשון של המשפך השיווקי שלנו – שלב ההיכרות והמודעות. אנחנו רוצים שכמה שיותר אנשים יהיו מודעים לעובדה שאנחנו קיימים וירצו להתקדם איתנו הלאה.


דרכים להגדלת נוכחות דיגיטלית

הגדלת נוכחות דיגיטלית נובעת מפעילות שוטפת במסגרות הדיגיטליות השונות. המטרה הראשונה היא התמדה. כדי להגדיל את נוכחות דיגיטלית, אנחנו נפעל בצורה אקטיבית דרך כל ערוצי השיווק השונים שברשותינו. לחליפין, נוכל ליצור נוכחות דיגיטלית מוגברת גם בעזרת בניית פלטפורמות דיגיטליות שונות. במילים אחרות, בניית נכסים שיווקיים. לבסוף, נתאים את עצמנו למצב השוק ולדרכי השיווק הדיגיטליים החמים בשוק בכל רגע נתון. חשוב להישאר מעודכנים ולקרוא באופן סדיר על צינורות המדיה הפעילים, ולפי מידת הצורך להתאים את האסטרטגיה השיווקית שלנו למצב השוק הנוכחי.

 

הגדלת נוכחות דיגיטלית בעזרת נכסים שיווקיים

כדי להגדיל את הנוכחות הדיגיטלית שלנו, ניצור נכסים שיווקיים שונים ואיכותיים. חשוב לדאוג שלמותג שלנו יהיה ייצוג קבוע ואיכותי בזירת השיווק הדיגיטלי, בכיסוי מקיף. אתר אינטרנט איכותי מהווה כרטיס ביקור. פעילות קבועה ברשתות החברתיות גם היא משקפת את פני העסק שלנו בעולם הדיגיטל, ובנוסף גם תמשוך באופן אקטיבי לקוחות חדשים ותגדיל את קהילת הלקוחות הפיעלים שלנו. בתחום זה, כמו בתחומים אחרים בחיים, חשוב לשים דגש על איכות לפני כמות. יצירת כמות גבוהה של נכסים שיווקיים לא בהכרח תועיל לנו – חשוב יותר להתרכז באיכות הנכסים השיווקיים שברשותינו. דרך עבודה נכונה תכלול יצירת נכס שיווקי ומקסום התפוקה – ורק אז יצירת נכסים שיווקיים נוספים.

 

לסיכום

הדרך הטובה ביותר ליצירת נוכחות דיגיטלית היא בעזרת בנייה ואיסוף של נכסים שיווקיים שונים בדיגיטל. כמובן, תוך שמירה על רמת איכות גבוהה – ולא רק על הכמות. כפי שציינתי קודם, יצירת נוכחות דיגיטלית תוביל להגדלת קהל הלקוחות שלנו, להעלאת הפעילות העסקית ולשיפור נראות המותג שלנו. כתוצר ישיר של מאפיינים אלו – להעלאת הרווחים של העסק שלנו.

יצירת נוכחות דיגיטלית באמצעות נכסים שיווקיים

אז מה היה לנו?
אנחנו כאן בשבילך

אז אם הגיע הזמן שלך להרים הילוך ולהיכנס למשחק של הגדולים, אנחנו נעזור לך לעשות את זה נכון.

אני מזמין אותך ללחוץ כאן למטה, ליצור איתנו קשר כדי שנכיר יותר לעומק ונבין מהם מהלכי השיווק הכי נכונים לעסק שלך - ואיך אנחנו יכולים לעזור לך להוציא אותם לפועל בהצלחה.

יוסף וענונו - Yazame

עוד מאמרים שבטוח יעניינו אותך: