בלוג > קטגוריה: דפי נחיתה

למה צריך דף נחיתה כשיש לך כבר אתר אינטרנט?

שיתוף:
למה צריך דף נחיתה

למה צריך דף נחיתה? אנחנו בטח לא צריכים לספר לכם כמה חשוב זה שתהיה לכם נוכחות מקוונת.  לכל עסק – גדול או עצמאי קטן נדרשת נוכחות מקוונת. בין ניהול דפי המדיה החברתית והקמת אתר אינטרנט ייעודי, יכול להיות שאתם תוהים לעצמכם למה שתצטרכו להוסיף גם דף נחיתה לתוך הבלגן הזה. התשובה היא מכיוון שדפי נחיתה הם בעלי תפקיד מרכזי בהמרה לפעולה. הם משרתים מטרות ספציפיות שאתר האינטרנט יעשה פחות טוב. במאמר נסביר מדוע תצטרכו דף נחיתה גם אם כבר יש לכם אתר משלכם.

דיוק במיקוד לפי קהל דמוגרפי

אחת התשובות המרכזיות לשאלה למה צריך דף נחיתה היא היתרון שלו בלהצליח למקד ולפלח קהלים באופן מדויק. אתרי אינטרנט, קיימים בשביל להעניק מענה עבור קשת רחבה של צרכים ותחומי עניין. דפי נחיתה מותאמים באופן נקודתי לקמפיינים, שירותים או מוצרים ספציפיים אותם רוצים לקדם. הגישה המותאמת הזו מבטיחה שהגולשים והמבקרים הרלוונטיים יופנו לתוכן שמתייחס באופן ישיר למה שהם צריכים ומה שאתם רוצים שהם ירצו. אתם יכולים לשלוח את הלינק לדף הנחיתה לקהל היעד הרלוונטי ולמקד את התוכן אליו. אתם יכולים לפרסם רק במקומות שבהם גולשים אלה מבקרים וכדומה.

הגדלת המרות

אחת המטרות העיקריות של למה לבנות דף נחיתה היא הגדלה של המרות.  כלומר, להפוך לקוחות מבקרים ללקוחות שמבצעים את הפעולה שאתם רוצים. המטרות יכולות להיות מגוונות. למשל: לעודד אנשים להירשם לניוזלטר של העסק שלכם.  המטרה יכולה להיות  רכישת מוצר חדש שאתם משיקים. דפי נחיתה מכוונים לייצור קריאה לפעולה. הגישה הממוקדת הזו יכולה למזער הסחות דעת, שיכולות להתרחש באתר אינטרנט שמתפזר לשלל נושאים שונים. דף נחיתה מנחה את הגולשים בצורה יעילה יותר אל עבר הפעולה הרצויה. כל מה שנותר לך זה לטפל בלידים בצורה נכונה ולהגדיל את יחסי ההמרה. באתר אינטרנט יש המון מידע ועל מה ללחוץ, ובדף נחיתה מעט, הפעם זה יכול להיות לטובתכם.

יצירת קמפיינים שיווקיים

אתר אינטרנט מספק מידע על העסק שלכם ושלל הפעילויות שלו. דף נחיתה לעומת זאת יכול לשמש בתור מוקד מרכזי של קמפיין שיווקי שאתם רוצים לקדם. דפים אלה מעוצבים במיוחד כדי לייעל קמפייני פרסום.  זה מאפשר לכם כבעלי עסקים למדוד את הצלחת המאמצים השיווקיים שלכם בצורה הרבה יותר מדויקת. באמצעות מעקב אחר נתונים שונים שדף הנחיתה אוסף, כגון שיעורי הקלקות ושיעורי המרה, תוכלו לקבל מידע חשוב ולהסיק מסקנות בנוגע לביצועים של הקמפיין הנוכחי שלכם.

חוויית משתמש נוחה ויעילה

עוד סיבה של למה צריך דף נחיתה היא בכדי להציע חווית משתמשת יעילה במיוחד. באמצעות תוכן תמציתי וברור, גולשים יכולים לקלוט במהירות מה אתם מציעים, מה הערך של זה, ואיך אפשר לנקוט בפעולה הקשורה לכך. במקום ללכת לאיבוד באתר אינטרנט מסועף, אפשר להציע דף נחיתה ברור, נגיש ונוח.

איסוף נתונים

כשאתם מנתחים את הנתונים של אתר האינטרנט שלכם אתם יכולים לראות הרבה גורמים ונתונים משתנים, וזאת בהתאם לתוכן האתר שלכם ולדרך בה הוא בנוי. לפעמים קשה להבין מה כל הנתונים האלה אומרים ולא ברור איך אפשר לעשות אופטימיזציה. לעומת זאת, דפי נחיתה יכולים להיות יעילים במיוחד לאיסוף נתונים והסקת מסקנות. על ידי שילוב של סקרים, טפסי משוב וכדומה- בתי עסק יכולים לאסוף מידע חשוב על הקהל שלהם, על ההעדפות שלהם ועל הדרך שבה הם מתנהגים. הנתונים האלה יכולים להיות בעלי ערך רב בהמשך הדרך כשתיבנו אסטרטגיות שיווק שונות.

גורם מסייע והשתלבות עם פלטפורמות אחרות

במקום לתכנת את האתר שלכם מחדש, להוסיף דף, לשנות עיצוב וכדומה- אפשר לבנות דף נחיתה נלווה שיסייע לכם וישתלב עם הפלטפורמות הנוכחיות. מדובר ביעד ממוקד שמותאם לכוונת הגולש, ואפשר להפיץ אותו בקלות באימייל, במדיה החברתית ובמודעות פרסום במנועי חיפוש. דפי נחיתה יכולים גם לתפקד בתור דפי ניתוב, כך שיהיה לגולשים הרבה יותר קל להגיע אל היעד שלהם.

התאמה לנייד

בין סיבות של למה לבנות דף נחיתה תוכלו למצוא גם את ההתאמה המושלמת שלו לנייד. דפי נחיתה יכולים להיות מעוצבים באופן ידידותי מאוד לטלפונים סלולריים, בניגוד לאתרים שלפעמים יהיו מסורבלים. דבר זה מבטיח חווית משתמש חלקה שתמשוך מבקרים לפעול.

גמישות וזריזות

דפי נחיתה יכולים להציע לכם גמישות וזריזות רבים, כך שתוכלו תמיד לבצע התאמות לצרכים שלכם, לצרכים של השוק ולמגמות המשתנות. אתם יכולים לייצר אותם במהירות ובקלות יחסית, אל מול התהליך המסובך יותר של עדכון אתר. לכן הם מושלמים עבור מבצעים עונתיים, טרנדים חדשים וכדומה.

לסיכום

גם אם יש לכם אתר אינטרנט, עדיין יש שלל סיבות למה צריך דף נחיתה. בעוד שאתר אינטרנט הוא מקיף ומסועף, דף נחיתה פועל ככלי ממוקד שיכול להניע לפעולה בצורה יעילה מאוד. אם תבחרו לייצר דפי נחיתה לצד האתר שלכם תוכלו לקדם את עצמכם באופן מותאם אישית ולהשיג את היעדים העסקיים שלכם בצורה פשוטה.

אז מה היה לנו?
אנחנו כאן בשבילך

אז אם הגיע הזמן שלך להרים הילוך ולהיכנס למשחק של הגדולים, אנחנו נעזור לך לעשות את זה נכון.

אני מזמין אותך ללחוץ כאן למטה, ליצור איתנו קשר כדי שנכיר יותר לעומק ונבין מהם מהלכי השיווק הכי נכונים לעסק שלך - ואיך אנחנו יכולים לעזור לך להוציא אותם לפועל בהצלחה.

יוסף וענונו - Yazame