בלוג > קטגוריה: נכסים שיווקיים

משפך = נכס שיווקי איכותי לעסק שלך

שיתוף:
נכס שיווקי איכותי

נכס שיווקי איכותי!

בעלי עסק? החלטתם לשווק בדיגיטל? או שאתם כבר מפרסמים אבל מחפשים איך לשפר את הנראות הדיגיטלית שלכם? יכול להיות שזה בדיוק הזמן עבורכם ללמוד מה זה נכס שיווקי ולהתחיל להשתמש בכלי המצוין הזה באופן מודע ומושכל!
נכס שיווקי איכותי הוא כלי או פלטפורמה שברשות העסק שלכם, שמשמש למטרות שיווק העסק בדיגיטל. הוא מאפשר הגדלת פעילות העסק, דרך כניסות לאתר או באמצעים נוספים.
אז איך זה עובד ואיך נכס שיווקי יכול לעזור לכם?

יש לכם עסק? מוצר? סדנא? אתם בטח ממש מאמינים במוצר שלכם ורוצים שהוא יגיע לכמה שיותר אנשים. השאיפה שלכם כבעלי עסק, היא לקדם אותו באפקטיביות מקסימלית. גם אם כבר התחלתם לפרסם חשוב מאד לזכור שהאינטרנט בכלל והשיווק הדיגיטלי בפרט הם מקומות מאד דינמיים והם כל הזמן משתנים. לכן חשוב מאד לייצר מצב של גדילה קבועה ופעילות עסקית גבוהה וצומחת. כדי לעשות זאת השתמשו בכלים שונים מעולמות השיווק דיגיטלי. אחד מהכלים הנפוצים שישרתו אותנו – הוא בניה ופיתוח נכסים שיווקיים איכותיים.

מהו נכס שיווקי איכותי?

נכסים שיווקיים הם כלים דיגיטליים שבבעלתם בעל עסק. כלומר כלים דיגיטליים שיצרתם עבור העסק שלכם. מטרתם המרכזית היא לקדם את השיווק הדיגיטלי של העסק שלכם ובכך להגדיל ולקדם את פעילות העסק – הלכה למעשה – לעלות את התפוצה של העסק ולהוביל לעוד לידים איכותיים. לעיתים אנשי המקצוע יקראו להם גם נכסים דיגיטליים. נכס דיגיטלי טוב ואיכותי יגרום למשתמשים להיכנס יותר לאתר שלכם ואף להמליץ לאחרים! נכס כזה יכול להוביל לקידום והפצת העסק שלכם, העלאת מודעות למותג, תחושות חיוביות של המשתמש למותג, לידים איכותיים שמתאימים למוצר ולבסוף – הגדלת רווחים.

אוקיי, אבל מה זה בעצם נכס שיווקי איכותי?

פשוט מאד! נכסים שיווקים הם מאד נפוצים ואתם נתקלים בהם על בסיס יומיומי אם לא שעתי: אתרים, דפי נחיתה, מיני-סייטים, אתרי תוכן, חנויות אינטרנטיות. זה ז׳אנר אחד שחשוב מאד שיהיה לכם, ויראה איכותי, מקצועי ויעורר אמינות. בנוסף ולא פחות חשוב: חשבונות ברשתות החברתיות! בין אם מדובר בפייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק, טוויטר אפילו יוטיוב הוא עדיין שחקן רציני! חשבונות אלה צריכים להיות בעלי קהילה פעילה, חשבונות שיש להם חשיפה ושמאפשרים יכולת שיתוף קבועה . אז בעצם כל פלטפורמה שיש אליה תנועה ומציגה אתכם ואת פעילות העסק בצורה גם מקצועית, גם מזמינה וגם וויראלית, תשמש אתכם כנכס שיווקי!

מעולה אבל תכלס איך בונים נכס שיווקי איכותי? שבאמת יביא לקוחות?

נלך לסוף – איך נבדוק את איכות הנכסים השיווקיים? לפי העוקבים, הכניסות והמודעות למותג – האם אנשים מכירים? האם העסק יקבל חשיפה והופך למפורסם? לדוגמה, כמה כניסות יש לאתר או לדף הנחיתה. יש לבדוק אם יצרתם משפך שיווקי מוצלח בשימוש בנכס השיווקי. האם אתם מצליחים לייצר לידים בעלי פוטנציאל רכישה? אחת הדוגמאות הכי טובות היא עמוד אינסטגרם בעל כמות עוקבים גדולה – אם הצלחתם לבנות כזה ויש לו חשיפה – כלומר אנשים מגיבים, חולקים ומדברים על עמוד האינסטגרם של העסק שלכם אז יש לכם נכס שיווקי איכותי ומדהים. כמובן שצריך לתפעל נכס כזה בצורה יומיומית שתואמת לעסק וגם למציאות של העוקבים. מאידך גם דף נחיתה מדליק, צעיר ובעל עיצוב מודרני ואסתטי, בצירוף קופירייטינג איכותי וענייני, יכול להיות נכס שיווקי מדהים עבור העסק שלכם. דפי נחיתה המשדרים עניין, מקצועיות וגם אמינות יכולים למשוך לידים רבים ובמקרים רבים גם לידים שמחפשים בדיוק את מה שאתם מציעים.

נהדר, אני בקטע איך עושים את זה?

שאלת מיליון הדולר!
אספנו עבורכם כמה נקודות חשובות שיכולות להיות קווים מנחים כשאתם רוצים ליצור לעצמכם נכס שיווקי ודיגיטלי איכותי

1. יצירת ערך מוסף:

נכס שיווקי איכותי מצליח ליצור ערך מוסף ללקוחות. הוא אינו סתם מציע מוצר או שירות, אלא גם מספק פתרונות, רעיונות וחוויות. דרך זו, הלקוח לא רק קונה ממך, אלא גם נשאר עם תחושת שהוא נהנה מהקשר. עקרון זה גורם ללקוחות הפוטנציאלי שלכם להיכנס לעמוד שלכם מרצונו הפרטי ולהישאר מעודכן בידע והרעיונות שאתם מעניקים לו. על תדברו רק על העסק שלכם אלא תייצרו תוכן איכותי הנוגע לעסק שלכם שיכול לספק ללקוחות ערך מוסף.

2. יצירת קשר עמוק:

שתפו את הלקוחות. נכס איכותי מאפשר לך לבנות קשר עמוק עם לקוחותיך. שאלו אותם מהם תחושותיהם ולא פחות חשוב הגיבו! הראו ללקוחות שלכם שאתם מקשיבים להם נהלו איתן שיח ואף התאימו השירות או המוצר לפי הפידבק שהם נותנים לכם. אין כמו להקשיב ללקוחות! ככה הלקוחות מרגישים קרובים אליכם ואל העסק ומפתחים אף תחושת הזדהות. מתכון מצוין לנכס שיווקי מדהים שהלקוחות גם ירצו לחלוק עם חברים!

3. ניהול תכנית שיווק מתוך מחקר:

תחקרו את השוק ואיך הנכס שלכם עובד! נכס שיווקי איכותי מתמקד בבניית תכניות שיווק מבוססות על מחקר מעמיק. מאחורי כל עמוד מצליח יש מחקר טוב! המכירות והפרסום אינם גדלים במקרה, אלא בעזרת ניתוח של מציאות השוק, דרישות הלקוחות, פערי תחרות ועוד.

4. שימוש בכלים דיגיטליים:

אל תפחדו משימוש בכלים דיגיטליים. לימדו את הנושא או העסיקו אנשי מקצוע מצוינים. כדי ליצור נכס שיווקי איכותי אנחנו משתמשים בכלים שיווקיים דיגיטליים מתקדמים. זה יכול לכלול קמפיינים ברשתות חברתיות, קידום אורגני במנועי חיפוש, פרסומות ממומנות ועוד.

5. קידום מותג:

קטגוריה חשובה ומרתקת! איך תקדמו את המותג שלכם? על ידי אפיון ובניית מותג טוב, אטרקטיבי המכוון לקהל מדויק. נכס שיווק איכותי יכול לסייע לכם בבניית זהות מותג חזקה. ומותג חזק יוביל לנכסים שיווקים טובים! מותג טוב ונכס שיווקי טוב יכולים לכלול שפה ייחודית, עיצוב אטרקטיבי, הומור או תכנים נוגעים ללב. זהו דרך להבטיח שהלקוחות יזכרו את העסק שלך מבין את כמות ההצעות הזמינות הרבות!

6. פרסום אחראי ומחויבות חברתית:

נכס שיווק איכותי כולל פרסום אחראי שמתחיל מהתמקדות באחריות חברתית. זהו אמצעי לבניית היכרות בין הלקוחות והעסק, וכן יכולת התמודדות חיובית עם אתגרים ובעיות. תנו ללקוחות שלכם תחושה של מחויבות חברתית ואחראיות ותראו איך הם ירצו להיכנס יותר ויותר ולהמליץ לאחרים. זה הבסיס של בניית מותג שיחזיק מעמד שנים ויהיה לו מוניטין מצוין.

7. מחויבות לאיכות:

קחו את האיכות בתור המשימה הכי חשובה שלכם! תבנו צוות שכולו מאמין במוצר צוות ועומד מאחורי מחויבות לאיכות. זה כולל שיווק, שירות לקוחות, ומוצרים או שירותים ברמה הגבוהה ביותר.

8. שמירה על שפה חיובית:

האינטרנט של 2023 אוהב חשיבה חיובית. אנשים רוצים לקבל תחושה טובה כשהם משוטטים ברשת. בניית נכס שיווקי איכותי כוללת גם שמירה על שפה חיובית ומעודדת. הלקוחות רוצים לרכוש מעסק שמעריך אותם ותורם להם בחוויות חיוביות. גם עבורכם שמירה על שפה חיובית יכולה להוות בסיס נפלא לעסק מצליח. בנו את הנכסים הדיגיטליים שלכם עם חיוך, אהבה וחשיבה חיובית ותראו איך הם מקבלים פידבק מדהים כשאתם מוציאים אותם לעולם.

9. כמות או איכות:

ככל שיהיו לכם יותר נכסים שיווקיים – כך טוב יותר. אבל אתם חייבים שהנכסים השיווקיים שלכם יהיו פעילים ולכן האיכות יותר חשובה מכמות. עליכם לתחזק את הנכס השיווקי ברמה יומיומית ולא סתם לתחזק בצורה איכותית. עליכם לספק תוכן איכותי ומעניין לכל נכס דיגיטלי כזה ולכן חשובה הכמות אבל האיכות מנצחת, כי אם יש לכם נכס שיווקי אך הוא אינו פעיל זה יכול להצטייר כחוסר מקצועיות או חוסר רלוונטיות.

לסיכום

כבעלי עסק, מוצר, קורס או סדנא תמיד תשאפו לגדול ולהגיע לכמה שיותר אנשים, נכס שיווקי איכותי הוא דרך מעולה לעשות את זה ולמעשה הוא חובה בעולם השיווק הדיגיטלי היום. הגדירו את מטרות השיווק שלכם, בחרו את סוג הנכס הדיגיטלי הנכון עבורכם, לרוב זה יהיה יותר מאחד, והתחילו לעצב אותו בשמחה, אהבה וחשיבה חיובית.

אז מה היה לנו?
אנחנו כאן בשבילך

אז אם הגיע הזמן שלך להרים הילוך ולהיכנס למשחק של הגדולים, אנחנו נעזור לך לעשות את זה נכון.

אני מזמין אותך ללחוץ כאן למטה, ליצור איתנו קשר כדי שנכיר יותר לעומק ונבין מהם מהלכי השיווק הכי נכונים לעסק שלך - ואיך אנחנו יכולים לעזור לך להוציא אותם לפועל בהצלחה.

יוסף וענונו - Yazame

עוד מאמרים שבטוח יעניינו אותך: