בלוג > קטגוריה: נכסים שיווקיים

8 רעיונות לנכסים שיווקיים

שיתוף:
רעיונות לנכסים שיווקיים

בעידן הדיגיטלי של שנת 2024 נכס שיווקי טוב הוא חובה לכל עסק!
יש לכם מוצר, סדנא או כל עסק אחר שאתם מאמינים בו. השקעתם בו המון ואתם נהנים מהעבודה שלכם אבל עכשיו צריך גם שכל העולם ידע מזה! איך? בעולם השיווק הדיגיטלי יש המון דברים אך אחת המרכזיות והמובילות היא נכס שיווקי איכותי!
מה זה אומר רעיונות לנכסים שיווקיים? בקצרה, נכס שיווקי  הוא פלטפורמה שמייצגת אתכם ואת העסק שלכם שיכולה להגדיל את החשיפה שלכם וכך להגיע לעוד לקוחות פוטנציאליים ואף חשוב מכך, לידים טובים של אנשים שבאמת מחפשים את מה שיש לכם להציע.
נכס שיווקי טוב הוא דינמי (תמיד מתפתח, תמיד משתנה), כתוב בשפה חיובית, מדליק, לפעמים מצחיק, מעוצב מעולה והכי חשוב: מדבר לקהל שלכם בצורה המתאימה לקהל שלכם. נכס שיווקי טוב הוא כזה שמדברים עליו, נכנסים להתעדכן מה קורה בו וממליצים גם לחברים. לכן הכי חשוב לוודא שהנכס השיווקי שלכם נותן ערך מוסף. לא תציגו ותדברו על המוצר שלכם כל הזמן, אלא ההפך, תנו לאנשים ערך מוסף הנוגע לעסק שלכם אך לא בהכרח מפרסם אותו בצורה ישירה. ככה תבנו קהל לקוחות ועוקבים שיחזרו שוב ושוב ויגדילו את החשיפה של העסק שלכם. הכי חשוב: השקיעו הרבה בנכסים הדיגיטליים שלכם. טפחו אותם באהבה ובחיוך תוך כדי שמירה על קשר עם הלקוחות שלכם. הפכו את הנכס השיווקי למקום משמח, בעל חשיבה חיובית שיוביל את האנשים לחזור ולבקר בו!
מדהים לא? אבל איך עושים את זה בפועל?

אספנו כמה רעיונות לנכסים שיווקיים שיכולים לתרום להצלחת העסק שלך:

1. אתר

אתר זה אחד הדברים הבסיסיים שקיימים בעולם השיווקי הדיגיטלי. לפני שאתם יוצרים אתר לעסק שלכם – ערכו עבודת מחקר בשטח ונסו להבין האם אתם באמת זקוקים לאתר? האם זה יהיה מה שיקדם את העסק שלכם? בעולם השיווקי הדיגיטלי העכשווי לא בטוח שהתשובה תהיה כן. זה מאד תלוי מה אופי העסק שלכם. עשיתם מחקר והגעתם למסקנה שכן? חשוב מאד לבנות אתר איכותי באמת! אתגר מקצועי המעוצב לא פחות ממדהים ומייצג אתכם ואת העסק שלכם בצורה הטובה ביותר יכול להביא אתכם רחוק!
האתר צריך לתת ערך מוסף ולהיות מקצועי ולכן הוא יכלול מאמרים מקצועיים בתחום העסק שלך על המאמרים להתעדכן בתדירות די גבוהה ולהיות מעניינים, מקצועיים וכתובים בצורה קולחת. לקריאה נוספת לגבי ההחלטה  מתי מגיע השלב בו כבר חייב אתר אינטרנט לעסק שלכם.

2. פודקאסט

פודקאסט הוא אחד מהנכסים השיווקים החמים ביותר שלא נס ליחם. אנשים אוהבים לשמוע פודקאסטים בעיקר בנסיעה (כולנו יודעים איך פודקסאט טוב יכול להציל אותנו מהשעמום של פקק ארוך) יצור פודקאסט בו תשתפו מידע מעורר השראה יכול להגדיל את הקהל שלכם ולשמר לקוחות. גם פה לערך המוסף חשיבות עצומה. עליכם לעשות פודקאסט מקצועי בו תביאו את הידע המקצועי שלכם ותתרמו ללקוחות באמת. תוכלו לראיין אנשי מקצוע אחרים ובכך להגדיל את החשיפה גם לקהל העוקבים שלהם. תוכלו לעשות כל פעם פודקאסט בנושא אחר ואף תוכל לתקשר ככה עם הלקוחות על ידי זה שתשאל אותם מה מעניין אותם והכינו להם פודקאסטים בהתאם.

3. קורסים וסדנאות אונליין:

הציעו קורסים או סדנאות מקוונות שיתמקדו בתחום העסק שלך. זה ייתן ללקוחות שלכם הזדמנות לקבל ידע נוסף ויקרב אותם אליכם. קורסים וסדנאות כאלה יכולים לגרום ללקוחות לחזור ויכולים לייצר לכם קהילה. כוחה של קהילה בעולם השיווק הדיגיטלי היא עצומה. אם אנשים מרגישים קשורים לקהילה ומרגישים שהם מקבלים ממנה ערך אמיתי ומצוין הם יישארו לקוחות לאורך זמן, ואף ידברו עליכם וככה תגדל החשיפה גם מפה לאוזן.

4. ספר או מדריך מותאם:

כתבו ספר או מדריך בנושא שקשור לעסק שלך. אתם יכולים להציע את הספר במכירה או במבצע זול או אפילו במתנה! לקוחות שיתחברו למדריך או לספר יחזרו לרכישות נוספות ואף ימליצו עליכם. נכון כתיבת ספר או מדריך אינה עבודה פשוטה, אך אם תייצרו ספר איכותי שהלקוחות שלכם באמת יעריכו הם ירצו להמשיך ולצורך את התוכן שלכם. הם יתפסו אתכם בתור מומחים ומקצועיים בשדה שלכם וירצו לרכוש מכם דברים נוספים שהעסק שלכם מציע.

5. פרסומות ייחודיות ברשתות חברתיות:

צרו קמפיינים ממומנים ברשת עם הכוונה להגדיל את מכירות המוצרים או השירותים שלך. השתמש בכלים דיגיטליים לקידום יעיל. פרסומות יכולות להיות פוסטים או יותר טוב מכך – סרטונים.
תצרו פרסומות ייחודיות ומקוריות ברשתות חברתיות. וודאו שהפרסומות שלכם מושכות, מעניינות, עכשוויות ומגניבות. השקיעו זמן וכסף בייצור שלהם. פרסומות טובות הן נכס שיווקי מדהים! ברגע שיש לכם פרסומת טובה, באמת טובה, שאתם מאמינים בה השתמשו בשיווק ממומן כדי לתת בוסט של נראות וחשיפה לקהל חדש. פרסום ממומן יכול להיות מאד חשוב לעסק שלכם בנקודות מסוימות. פרסומות כאלה ייתנו לכם את האפשרות להציע מבצעים, קופונים ועוד. מבצעים מתעדכנים יכולים לגרום ללקוח שכבר נחשף למוצר, לראות את המבצע העדכני ולרכוש את המוצר בעקבות המבצע.

6. תבנו קהילה!

נכס שיווקי מדהים הוא ייצור קהילה מקוונת או פורום בו הלקוחות שלכם יכולים להתחבר, לשאול שאלות ולשוחח עם יתר החברים בקהילה. מדובר באחד הרעיונות לנכסים שיווקיים המוצלחים ביותר שיכולים לתפקד בצורה אורגנית. קהילה בפייסבוק או ברשתות החברתיות מאפשרת ללקוחות לדבר גם בינם ולבין עצמם על המוצר ונגזרות של המוצר. עוררו דיונים מעניינים ומדליקים. כיתבו פוסטים בעלי ערך עם רעיונות ועניין ודאגו שהם יהיו מקצועיים וחכמים. ככה תצרו קהילה איכותית וטובה! קהילה טובה משאירה אתכם במודעות של הקהל שלכם ויכולה להביא לקוחות ולידים מעולים. נהלו את הקהילה באהבה ללקוחות ולמוצר. נהלו אותה תחת העיקרון של ״היו אדיבים״ הביאו לקהילה שיח מקרב ונעים וכמובן – חשיבה חיובית. דברים אלה יגרמו לאנשים לרצות להיכנס שוב ושוב לעמוד הקהילה שלכם ויגרמו להם לרגשות חיוביים כלפי המוצר, העסק הסדנא או כל מה שאתם מוכרים.

7. עמוד אינסטגרם

כן, כן הדוגמא הבנאלית ביותר ואולי הכי שחוקה אבל שלא מפסיקה לעבוד מדהים! עמוד אינסטגרם טוב יכול לבנות עסק! סטוריז מוצלחים, מעניינים ומושכים בונים עולם ומלואו של עוקבים, לקוחות ולידים!
עמוד האינסטגרם יכול להיות מקושר לעמוד שלכם או שתוכלו להפוך את העמוד שלכם לעמוד שגם משווק את העסק! זה תלוי בצרכים שלכם ושל העסק אך לפעמים האופציה השנייה היא טובה יותר כי היא מאפשרת לאנשים להתקרב אליכם, להתעניין בכם וכתוצאה מכך להתעניין בעסק. עמוד אינסטגרם טוב מערבב בין המקצועי לאישי. מביא את הנימה הפרטית והמקורית שלכם לצד מסרים מקצועיים.

8. ניוזלטר

ניוזלטר הוא מכתב שבועי שאתם מוציאים לעוקבים שלכם דרך המייל או הווצאפ. לניוזלטר טוב יש כוח ענק. אם תייצרו ניוזלטר טוב באמת עם מידע מעניין ומקצועי, וערך מוסף תוכלו לגרום לאנשים לקרוא בו אחת לשבוע וככה להגיע אל הלב של הקהל שלכם. חשוב לייצר ניוזלטר שגם פותח את הלב וגורם לתחושה טובה כדי שאנשים ירצו לחזור ולהיכנס אליו!

לסיכום, נכסים שיווקיים הם קריטיים וחשובים לעסק שלכם! עליכם לתחזק אותם בתדירות גבוהה ולתת לקהל הלקוחות שלכם תוכן איכותי ומעניין. תפתחו נכסים אורגניים בעסק שלכם. אם תעשו את זה באהבה ובשמחה תראו שהאנרגיה הזו תמשיך להתגלגל בתוך העסק שלכם והעסק יגדל ויפרח ממקום חיובי. יש המון רעיונות לנכסים שיווקיים טובים – בחרו את האופציה שהכי מתאימה לכם ולעסק שלכם! וצאו לדרך! יהיה כיף!

אז מה היה לנו?
אנחנו כאן בשבילך

אז אם הגיע הזמן שלך להרים הילוך ולהיכנס למשחק של הגדולים, אנחנו נעזור לך לעשות את זה נכון.

אני מזמין אותך ללחוץ כאן למטה, ליצור איתנו קשר כדי שנכיר יותר לעומק ונבין מהם מהלכי השיווק הכי נכונים לעסק שלך - ואיך אנחנו יכולים לעזור לך להוציא אותם לפועל בהצלחה.

יוסף וענונו - Yazame

עוד מאמרים שבטוח יעניינו אותך: