בלוג > קטגוריה: מידע מקצועי

מתי מגיע השלב בו כבר חייב אתר אינטרנט לעסק?

שיתוף:
מתי חייב אתר אינטרנט לעסק

הקמתם עסק? בשעה טובה! אם עשיתם זאת בצורה אחראית, בהחלט ייתכן שבחרתם שלא להקים בהתחלה אתר אינטרנט עבור העסק. אבל הזמן עובר ואתם מנסים להבין – מתי חייב אתר אינטרנט לעסק?

בניית אתר אינטרנט לעסק יכולה להיות עניין יקר. ואתם? אתם אולי לא יודעים אם כל הסיפור יצליח, אם שווה להמשיך ולהשקיע במיזם, אם הרעיון הזה באמת יעבוד.

והאמת? אתם לגמרי צודקים. לפני שהולכים ושופכים כסף על בניה של אתר לעסק, חשוב מאוד להבין שלעסק יש זכות קיום. שבראיה קדימה הוא יצליח לכבוש את היעדים שאתם מציבים. וכמובן, שהמותג שלכם יצלח את האתגרים שבדרך. ביננו? הרוב המוחלט של העסקים לא בנוי לאתגרים האלו. לא סתם 80% מהעסקים נסגרים ב-3 השנים הראשונות של הפעילות.

אנחנו ב-Yazame יותר מנשמח ללוות אתכם בתהליך הזה. אם אתם עדיין לא מכירים אותנו, אנחנו חברה שמתמחה בהגדלת עסקים באמצעות תכנון אסטרטגיות שיווק ובניית משפכי שיווק ממירים. אנחנו בונים עבור עסקים אסטרטגיה שיווקית, ומוציאים אותה לפועל מא׳ ועד ת׳.

אז איך יודעים מתי חייב אתר אינטרנט לעסק? הנה כמה סימנים שכדאי שתכירו באמצעותם תבינו שהעסק כבר בשל לשלב הזה:

סימן מספר 1: הלקוחות מבקשים שתפנו אותם לאתר המותג

זהו, אולי, הסימן המובהק ביותר לצורך שלכם להקים אתר אינטרנט עבור העסק. כאשר לקוחות מבקשים מכם הפניה לאתר, אתם יודעים שתהליך הבניית שלו הוא משהו שחייב להתבצע – ובהקדם. הרבה מאוד פעמים אתר האינטרנט הזה לא יהיה חובה טכנית כדי לבצע התקשרות מול הלקוח. אבל, מבחינה פסיכולוגית, ועל מנת להשקיט את החששות של הלקוח בקצה, בניית אתר אינטרנט לעסק היא כן בבחינת חובה. בטח כשהלקוחות הפוטנציאליים שלכם מבקשים לראות אחד כזה!

סימן מספר 2: אתם רואים מכירות ראשונות

סממן שני שיכול להעיד על הצורך שלכם בבניית אתר מודרני ואיכותי, הוא מכירות ראשונות שביצעתם עוד לפני הקמת האתר. תראו, עם יד על הלב – הסממן הזה אפילו חשוב יותר מן הקודם. למה? בגלל שבכל עסק תמיד מתקיים ההבדל הזה בין פניות לבין רכישות. לקוחות פוטנציאליים לא בעיה לייצר. מכירות בפועל – זה כבר סיפור אחר.

אם כבר הצלחתם לבצע מכירות של שירותים או מוצרים שאתם משווקים, אתם רואים שקיים עניין בקרב אוכלוסיות מסוימות לגבי המוצרים או השירותים שאתם משווקים, ואתם חושבים שהפוטנציאל הזה עתיד להימשך גם בעתיד הרחוק – בניית אתר אינטרנט לעסק היא בהחלט צעד שאתם צריכים לשקול בחיוב.

סימן מספר 3: יותר ויותר גולשים משאירים פרטים בדף הנחיתה שלכם

בניגוד לאתר אינטרנט שלם, אשר מצריך תכנון מוקפד יותר, בניית היררכיה מתאימה, וקבלת החלטות עסקיות נוספות, בניית דף נחיתה שיאפשר לקלוט את הלידים של הקמפיין היא עניין פשוט בהרבה. לפעמים, זו נקודת ההתחלה האולטימטיבית. דף נחיתה מאפשר לעסק לבדוק את עצמו מבלי לקחת סיכונים גדולים מידי.

אם הגעתם למצב בו מושארות יותר ויותר פניות בדף הנחיתה, ואתם מבינים כי הצעת הערך שלכם מעוררת עניין גדול אצל קהל היעד המטורגט, בהחלט ייתכן שזה הזמן לבניית אתר אינטרנט עסקי. אתר מודרני שייצג את המותג שלכם כמכלול, ויאפשר לו להציג את השירותים שלו בפני קהלי יעד רלוונטיים, באמצעות ערוצי שיווק מגוונים.

לסיכום

מתלבטים אם זה הזמן הנכון להשקיע בבניית אתר לעסק שלכם? אז אם:

  1. הלקוחות שלכם מבקשים מכם שתפנו אותם לאתר המותג שלכם על מנת להתרשם ולקבל תובנות נוספות,
  2. אם כבר התחלתם לבצע מכירות בערוצים מקבילים
  3. אם יותר ויותר גולשים משאירים פרטים בדפי הנחיתה שלכם

אנחנו בטוחים בעובדה שאתם זקוקים לאתר אינטרנט מקצועי, שישרת את העסק שלכם לטווח ארוך.

אז מה היה לנו?
אנחנו כאן בשבילך

אז אם הגיע הזמן שלך להרים הילוך ולהיכנס למשחק של הגדולים, אנחנו נעזור לך לעשות את זה נכון.

אני מזמין אותך ללחוץ כאן למטה, ליצור איתנו קשר כדי שנכיר יותר לעומק ונבין מהם מהלכי השיווק הכי נכונים לעסק שלך - ואיך אנחנו יכולים לעזור לך להוציא אותם לפועל בהצלחה.

יוסף וענונו - Yazame

עוד מאמרים שבטוח יעניינו אותך: