בלוג > קטגוריה: דפי נחיתה

כמה עולה לבנות דף נחיתה?

שיתוף:

כמה עולה לבנות דף נחיתה? בנייה של דף נחיתה יכולה להיות בעלת יתרונות רבים לעסקים ולעצמאיים. באמצעות דף הנחיתה תשווקו מוצרים, תאספו לידים ותצרו חוויית משתמש נוחה עבור הלקוחות שלכם והגולשים. אבל כמובן שכמו בכל דבר אחר, גם לבניית דף נחיתה יש עלות. קיימים מספר גורמים שונים שישפיעו על המחיר, מאלמנטים עיצוביים ועד הפונקציות השונות. במאמר זה נספר לכם על הגורמים המשפיעים על המחירים הסופיים והחשיבות של דף נחיתה.

מורכבות עיצוב והתאמה אישית

אחד הגורמים הראשונים שישפיעו על עלות בניית דף נחיתה היא מורכבות העיצוב שלו ואופציות ההתאמה האישית. איפה כדאי לבנות דף נחיתה? בחירה בפלטפורמה בה יש תבניות מוכנות מראש בד”כ תהיה חסכונית יותר מהתאמת בעיצוב אישי. עלות בניית דף נחיתה מאפס מצריך  זמן ומיומנות. בנוסף, כל שינוי שתעשו בתבנית שלכם כדי לעשות התאמה אישית עלול לגבות מחיר נוסף.

תכונות ופונקציונליות

עוד גורם שישפיע על העלות של דף נחיתה הוא התכונות השונות שאתם צריכים שיהיו בעמוד. דפי נחיתה בסיסיים פשוטים שרק מפנים ללינק מסוים יהיו קלים לתכנות ועל כן זולים יותר. לעומת זאת, פונקציות מתקדמות יותר כמו שילוב של טפסים, הוספת אנימציה, רכישה דרך דף הנחיתה וכדומה ייקרו את העלות הסופית של דף הנחיתה.

יצירת התוכן

חשוב שדף נחיתה יהיה מנוסח היטב, בצורה ברורה שמכוונת את הגולשים לנקוט בפעולה. אם תחליטו שאתם מנסחים את זה, זה לא יעלה לכם כסף. כאשר איש מקצוע בתחום הקופירייטינג והתוכן ינסח עבורכם את דף הנחיתה הוא יגבה מחיר. אבל, זהו רכיב חשוב בדף המניע לפעולה הרצויה ולכן מניב גם תוצאות.

התאמה לנייד

התאמת דף הנחיתה שלכם גם למכשירים ניידים שונים כפי הנראה יהיה כרוך בתשלום נוסף.  זאת מכיוון שצריך יהיה לפתח ולעצב את דף הנחיתה בהתאמה למספר פלטפורמות שונות.

סוג מערכת הניהול

יש מערכות ניהול ופלטפורמות שונות לבנייה והכנת דף נחיתה. חלקן יהיו זולות יותר בגלל תכניות שונות שהן מציעות, ואחרות יעלו יותר.

אז כמה עולה דף נחיתה?

אחרי שהצגנו את הגורמים השונים שמשפיעים על עלות בניית דף נחיתה, הגיע הזמן שנבין את טווח העלויות בפועל.

כמה עולה לבנות דף נחיתה בסיסי:

דף נחיתה בסיסי שכולל תוכן מינימלי ותכונות פשוטות יכול לעלות בין 1000 ל-1800 ₪. העלות תיקבע בהתאם לדרישות הספציפיות שלכם.

כמה עולה לבנות דף נחיתה מורחב:

מדובר בדף שיכלול גם תכונות משודרגות יותר ותוכן נוסף יכול לעלות בין 2000 ל-3000 ₪.

כמה עולה לבנות דף נחיתה עם תפריט:

אם אתם רוצים לדעת כמה עולה דף נחיתה עם הרבה תוכן ויכולת ניווט, התשובה היא שתצטרכו להשקיע בין 3000 ל-4000 ₪.

כמה עולה לבנות דף נחיתה עם אופציית מכירה:

כדי לבנות דף נחיתה דרכו ניתן יהיה לבצע גם מכירה באמצעות מערכת סליקה, תצטרכו להשקיע בין 4500-6000 ₪.

מדוע חשוב להשקיע בבניית דף נחיתה?

הבנו מה המחיר של דף נחיתה, ועכשיו נסביר מדוע למרות ההשקעה הכספית חשוב לכם להשקיע בדף נחיתה איכותי. אם אתם עדיין מתלבטים למה צריך דף נחיתה כשיש לכם כבר אתר אינטרנט, המשיכו לקרוא.
קודם כל, דף הנחיתה הוא מה שמייצר את הרושם הראשוני של העסק שלכם אצל הלקוחות. אם הדף לא ייראה מקצועי, גם אתם לא תיראו מקצועיים ולא ירצו לרכוש את המוצרים או השירותים שלכם. דבר נוסף, הוא שדפי נחיתה טובים בלייצר המרות של לקוחות פוטנציאליים ללקוחות פעילים. עם דף נחיתה מעוצב היטב תוכלו להגיע לשיעורי המרות טובים יותר ובכך להגביר את הפניות או המכירות שלכם.
בנוסף, דף נחיתה בולט יכול לעזור לכם לבדל את העסק שלכם מעסקים דומים, ובכך למשוך לקוחות טוב יותר. לבסוף נציין כמובן שדף נחיתה צריך להיות נוח, ידידותי למשתמש וללא תקלות- כך שכל הפעולות שאתם רוצים לייצר את הלקוחות יתבצעו בצורה טובה ופשוטה.

לסיכום

אז כמה עולה לבנות דף נחיתה? המחיר משתנה בהתאם לגורמים שונים כמו מורכבות העיצוב, התוכן ועוד. כל אלה ישפיעו על המחיר הסופי שתשלמו, ואתם צריכים לבחור האם אתם רוצים דף בסיסי או משודרג יותר. אך למרות שאכן מדובר בהשקעה כלכלית, חשוב לבנות דף איכותי מאחר שהוא יכול להשפיע על הנראות של העסק שלכם, על המכירות וכדומה. השקעה בדף נחיתה היא השקעה בצמיחה וההצלחה של העסק שלכם.

אז מה היה לנו?
אנחנו כאן בשבילך

אז אם הגיע הזמן שלך להרים הילוך ולהיכנס למשחק של הגדולים, אנחנו נעזור לך לעשות את זה נכון.

אני מזמין אותך ללחוץ כאן למטה, ליצור איתנו קשר כדי שנכיר יותר לעומק ונבין מהם מהלכי השיווק הכי נכונים לעסק שלך - ואיך אנחנו יכולים לעזור לך להוציא אותם לפועל בהצלחה.

יוסף וענונו - Yazame

עוד מאמרים שבטוח יעניינו אותך: