בלוג > קטגוריה: משפכים שיווקיים

איך משפך שיווקי מייצר לידים חמים ובשלים לרכישה?

שיתוף:
משפך שיווקי מייצר לידים חמים

משפך שיווקי מייצר לידים חמים ומוכנים לרכישה, זו המהות שלו. בנוסף, מטרתו לדאוג שההתעניינות של הלקוח תסתיים בפעולת רכישת המוצר או השירות אותו נשווק. במאמר זה נסביר כיצד משפך שיווקי עושה זאת בפועל.

מהו משפך שיווקי

ראשית, נסביר מהו משפך שיווקי. זהו כלי שמשמש כמטרת הגדלה של הפעילות העסקית שלנו ומורכב מארבעה שלבים. בניית משפך שיווקי שואף ליצור תהליך אוטונמי מעגלי. בתחילתו נעלה את המודעות למותג שלנו, למוצר או לשירות ספציפי אותו נבחר לשווק ובסופו נגיע לסיטואציה בה הלקוח רכש את השירותים\ המוצרים שלנו. הוא נכנס מחדש לתחילת המשפך השיווקי של מוצר אחר, או מפנה לקוחות חדשים לשלב הראשון בדרך “חבר מביא חבר”.

שלבי המשפך השיווקי

שנית, נבין מהם שלבי המשפך השיווקי. משפך שיווקי קלאסי מורכב מארבעה שלבים. בשלב הראשון נציג מותג, שירות או מוצר ספציפיים ללקוח פוטנציאלי. לאחר מכן, בשלב 2 ניצור סקרנות בתודעת הלקוח. בשלב השלישי נוביל את הלקוח ממצב של עניין, לסיטואציה בה יהיה מוכן לרכוש. לבסוף, בשלב הרביעי והאחרון הלקוח ירכוש את השירות אותו פרסמנו. לאחר מכן ישוב לתחילת המשפך השיווקי, תוך התעניינות בשירות או מוצר מקביל. לחליפין תגדל מכך את החשיפה שלנו ללקוחות חדשים שיעברו את אותו תהליך מהשלב הראשון ועד האחרון.

5 יתרונות של משפך שיווקי

בניית משפך שיווקי איכותי תוביל לאחוז המרה גבוה בין לקוחות בשלב הראשון בו נפתח עניין במוצר או השירות שנשווק, ללקוחות בשלב האחרון, בו ירכשו את השירותים או את המוצרים. למשפך שיווקי איכותי יתרונות רבים, להלן חמישה מהם:

1. אחוז רכישה גבוה

בניית המשפך השיווקי תיעשה במטרה למכור, בסופו של דבר, מוצר או שירות ספציפי. זה כלי שיווקי שכל המטרה שלו היא הובלה לפעולה. במידה ובנינו אותו בצורה נכונה, לידים שיעברו את כל השלבים סבורים גם לרכוש בסופו את המוצר או השירות אותו נשווק.

2. מחזור לידים

מטיב המשפך השיווקי, לקוחות שיעברו דרכו יחוו תהליך נעים שיגרום להם לרצות לעבור את אותו התהליך שוב. ליד אשר עבר דרך המשפך השיווקי ולבסוף סיים בפעולת רכישה, ירצה בסבירות גבוהה לעבור את המשפך שוב פעם. “מחזור” הלידים יוביל לקניית מוצרים נוספים, דרך משפכים מקבילים.

3. הגדלת קהל היעד

עקב היות המשפך השיווקי תהליך מעגלי, לאחר השלב הסופי ורכישת המוצר או השירות אותו שיווקנו, תהיה נפוצה הסיטואציה בה ימליצו לקוחות על השירות, או בפועל על המשפך, ללקוחות פוטנציאלים אחרים. שיטת “חבר מביא חבר” תוביל, בצורה ישירה, להגדלת קהל היעד שלנו.

4. הגדלת מודעות

במסגרת התהליך, המשפך השיווקי יגדיל את מודעות הלקוחות שעברו אותו למותג שלנו. זהו למעשה אחד השלבים שיעברו הלידים במהלך המשפך. לכן במקביל להגדלת קהל היעד והעלאת הפעילות העסקית שלנו, תעלה גם המודעות למותג\לעסק שלנו.

5. תהליך אוטונומי

משפך שיווקי, בבסיס שלו, הוא תהליך אוטונומי. בסיטואציה בה ניצור ונשווק מספר משפכים שיווקיים במקביל, נוביל למצב בו לקוח שעבר את התהליך שלו יחזור לתחילת משפך אחר. התהליך הזה לא דורש תחזוקה או יצירת תוכן חדש. זה תהליך עצמאי לגמרי מרגע בניית המשפך השיווקי ופרסומו.

לסיכום

משפך שיווקי מייצר לידים חמים ובשלים לרכישה עבור העסק שלכם. בניית משפך שיווקי נכונה תוביל לפעולת רכישה קבועה, להגדלת קהל היעד של העסק שלנו, להעלאת פעילות העסק ועוד. זהו כלי שימושי ואינטגרלי לכל עסק שמחפש להגדיל את התוצאות וההכנסות שלו.

אז מה היה לנו?
אנחנו כאן בשבילך

אז אם הגיע הזמן שלך להרים הילוך ולהיכנס למשחק של הגדולים, אנחנו נעזור לך לעשות את זה נכון.

אני מזמין אותך ללחוץ כאן למטה, ליצור איתנו קשר כדי שנכיר יותר לעומק ונבין מהם מהלכי השיווק הכי נכונים לעסק שלך - ואיך אנחנו יכולים לעזור לך להוציא אותם לפועל בהצלחה.

יוסף וענונו - Yazame

עוד מאמרים שבטוח יעניינו אותך: