בלוג > קטגוריה: משפכים שיווקיים

משפכי שיווק = יותר תוצאות בעסק שלך

שיתוף:
משפכי שיווק

משפכי שיווק הם כלי נגיש ומעשי להגדלת התוצאות לכל עסק שפועל, אקטיבית, כלפי פרסום וקידום הפעילות שלו. במאמר הזה נסביר מהו משפך שיווקי וכיצד הוא הדבר הנכון בשביל העסק שלך.

מהם משפכי שיווק?

משפכי שיווק אלו כלים להגדלת הפעילות העסקית שלנו. משפך שיווקי פועל כתוכנית אוטונמית מעגלית. בהתחלה נעלה את המודעות למותג שלנו, למוצר ספציפי או לשירות נקודתי אותו נרצה לשווק. לאחר מכן הוא ייצר עניין כלפי הרכישה שלו. לקראת הסוף הוא יוביל את הלקוח הפוטנציאלי לסיטואציה בה יפעל אקטיבית לרכישת המוצר. בסוף הוא יוביל, בצורה מעגלית, לרכישת מוצר או שירות שונה על ידי אותו הלקוח. או להבאת לקוחות חדשים לתחילת המשפך השיווקי.

שלבי המשפך השיווקי

משפך שיווק קלאסי מורכב מארבעה שלבים. בשלב הראשון, נציג את המותג שלנו, מוצר ספציפי או שירות נקודתי, ללקוח פוטנציאלי. בשלב השני ניצור עניין בתודעת הלקוח. לאחר מכן בשלב השלישי נוביל את הלקוח ממצב סקרנות לסיטואציה בו יהיה מוכן לרכוש את המוצרים השונים או את השירותים הספציפיים שאותם נשווק. בשלב האחרון, הלקוח ירכוש את השירות אותו פרסמנו, וישוב לתחילת המשפך השיווקי. מה שיוביל להיכרות עם שירות מקביל, או לחליפין יגדיל את חשיפה שלנו ללקוחות חדשים שיעברו את אותו המשפך השיווקי.

3 סיבות מדוע משפכי שיווק יובילו ליותר תוצאות בעסק שלך

המשפך השיווקי הוא כלי בעל פוטנציאל הרחבת עבודה עצום. תכנון והשמה נכון שלו תוביל, בצורה גורפת, להגדלת קהל היעד שלנו – וכתוצאה ישירה להגדלת הפעילות העסקית שלנו. להלן 3 סיבות מדוע המשפך השיווקי יוביל ליותר תוצאות בעסק שלך:

1. יישום של שיטת שיווק רכה

בעולם השיווק הדיגיטלי כיום, נוהגים בעלי עסקים רבים לבחור בדרך שיווק אינטנסיבית, בה “ידחפו” בצורה אקטיבית שירות או מוצר ספציפי. זוהי דרך שיווק לגיטימית, אך לעיתים רבות היא תרחיק את הלקוח הפוטנציאלי מרכישת השירות שלנו עקב “חפירה” אינטנסיבית לא נדרשת. שיטת שיווק רכה ומתוכננת כמו משפך שיווק דיגיטלי לרוב לא תרחיק או תרתיע לקוח פוטנציאלי. לאורך השלבים היא תוביל את הלקוח, בצורה מתונה ומבוקרת, לרכישה בקצב שלו.

2. תוכנית שיווקית מעגלית

משפך השיווק הדיגיטלי הוא, בבסיסו, תהליך מעגלי. המטרה שלו היא להוביל לקניה ממושכת של מוצרים או שירותים על ידי לקוח ספציפי, ללא הצפת אינפורמציה ויצירת רתיעה מהמותג שלנו על ידי לקוחות שכבר עברו את התהליך.

3. פוטנציאל הרחבת קהל היעד שלנו

שיטת השיווק הרכה שמיושמת בזמן תהליך משפך השיווק הדיגיטלי תוביל בפוטנציאל להכנסת לקוחות נוספים לתוך המשפך המטאפורי. לקוח מרוצה שעבר את התהליך לא יפתח אנטגוניזם למותג שלנו. בעקבות כך סיטואציה בה ימליץ לחבריו על המותג שלנו, על המוצר או על השירות הספציפי אותו שיווקנו ריאלית ואף בעלת הסתברות גבוהה. במילים אחרות, מצב של “חבר מביא חבר” סבירה ואף, לעיתים, מובטחת.

לסיכום

משפך שיווקי הוא כלי שיוביל, כמעט בוודאות, להגדלת הפעילות העסקית שלנו ובכך ליותר תוצאות עסקיות. יישום השלבים בצורה נאמנה יוביל לתוצאות מיידיות. פעולה בדרך זו מומלצת לכל מי שחפץ בקידום ובשיפור העסק והשיווק שלו.

רגע, מי אנחנו?

Yazame – ארכיטקטורת שיווק בדיגיטל היא עסק שהוקם ופועל במטרת קידום ושיווק בפלטפורמות הדיגיטל השונות. ביסודו, העסק מאמין בליווי, ייעוץ, קידום, פיתוח ושיווק עסקים עצמאיים בישראל שרוצים לפרוץ את מגבלת מחזורי ה-20,000 ש”ח ולהתקדם הרחק צפונה ממנה. אנחנו מיישמית שיטות עבודה ייחודיות לנו, המבוססות על אסטרטגיה שיווקית ובניית מערכי ומשפכי שיווק ממירים. אנחנו מומחים בתכנון ובניית משפכים שיווקיים ובייעוץ בשטח במטרה למקסם בפועל ולהגדיל את התוצאות בעסק שלך.

אז מה היה לנו?
אנחנו כאן בשבילך

אז אם הגיע הזמן שלך להרים הילוך ולהיכנס למשחק של הגדולים, אנחנו נעזור לך לעשות את זה נכון.

אני מזמין אותך ללחוץ כאן למטה, ליצור איתנו קשר כדי שנכיר יותר לעומק ונבין מהם מהלכי השיווק הכי נכונים לעסק שלך - ואיך אנחנו יכולים לעזור לך להוציא אותם לפועל בהצלחה.

יוסף וענונו - Yazame

עוד מאמרים שבטוח יעניינו אותך: