בלוג > קטגוריה: ייעוץ שיווקי ועסקי

איך לשמור על עובדים מצטיינים? ניהול עסקי של עובדי העסק ב-3 טיפים פשוטים

שיתוף:
ניהול עסקי

ניהול עסקי טוב מתייחס בין היתר לניהול ושימור נכון של עובדים מצטיינים. בשנים האחרונות אנשים רבים בוחרים להחליף את מקום העבודה כל מספר שנים, בכדי לקבל הטבות או תנאים טובים יותר מחברה מתחרה או “להתרענן” לאחר שנים של הגעה לאותו המקום באותה השעה.

התופעה הובילה למצב שבו לעסקים רבים כבר אין עובדים עם ותק בשטח, והדבר משפיע על איכות התפעול והביצועים של המחלקה. 

אם אתם דואגים לאבד את העובדים המצטיינים שלכם, כדאי ליישם את הטיפים הללו בחברה.

 

גמישות

ככל שמקום העבודה וההנהלה גמישים יותר, כך גדלים הסיכויים שהעובדים ירצו להישאר. גמישות יכולה להתבטא במתן אפשרות לעבוד מהבית, לעבוד לפי שעות גמישות או משמרות או יכולת לקחת הפסקת צהריים בכל עת שנוחה לעובד.

גמישות מעידה על ניהול עסקי מודרני ומקצועי, ואף מעניקה לעובדים את התחושה שהם עצמאיים, שסומכים עליהם וכי אינם כפופים להנהלה נוקשה. אמנם יש מחלקות שלא יכולות לאפשר גמישות ברמה גבוהה, אך אם ניתן להפוך את מקום העבודה של העובדים לנוח יותר וחופשי יותר עבורם, כדאי לשקול ולעשות זאת.

איך לשמור על עובדים מצטיינים? ניהול עסקי של עובדי העסק ב-3 טיפים פשוטים

 

משכורות ובונוסים

משכורת מהווה שיקול עיקרי בהחלטה של עובד אם להישאר במקום העבודה או לפנות למקום אחר שמציע יותר. הקפידו להציע משכורות תחרותיות בהתאם לתחום, ולהעניק העלאות לעובדים מצטיינים על בסיס שנתי או חצי שנתי. 

גם בונוסים מעוררים בעובדים מוטיבציה לעבוד טוב יותר, ואף לרצות ולהישאר בחברה שמפנקת את עובדיה בפרסים ובונוסים כספיים נאים, מתוך רצון לזכות בכל פעם בחדש.

אפשרות נוספת להעניק מוטיבציה לעובדים להישאר היא לפתוח להם קרן השתלמות או להציע להם אפשרויות השקעה ורכישת מניות בחברה.

 

אפשרויות צמיחה וקידומים

אף אחד לא רוצה להמשיך ולבצע את אותו המקצוע בעבור אותו השכר כל החיים; עובדים רוצים לדעת שתמיד יש להם מרווח לצמוח ולהתקדם במקום העבודה. לכן, ניהול עסקי טוב הוא כזה בו ניתן להציג לעובדים הטובים ביותר הזדמנויות להתקדם, משום שהם נותנים את כל מה שיש להם לתפקיד. 

קידום לא רק יעניק לעובדים סיבה טובה להישאר בחברה, אלא גם יוכיח לאחרים שגם הם יכולים להתקדם, וכי כל עוד יקפידו לעבוד קשה הם יפוצו על כך בהתאם. 

אז מה היה לנו?
אנחנו כאן בשבילך

אז אם הגיע הזמן שלך להרים הילוך ולהיכנס למשחק של הגדולים, אנחנו נעזור לך לעשות את זה נכון.

אני מזמין אותך ללחוץ כאן למטה, ליצור איתנו קשר כדי שנכיר יותר לעומק ונבין מהם מהלכי השיווק הכי נכונים לעסק שלך - ואיך אנחנו יכולים לעזור לך להוציא אותם לפועל בהצלחה.

יוסף וענונו - Yazame

עוד מאמרים שבטוח יעניינו אותך: