בלוג > קטגוריה: קידום אתרים אורגני

מה זה SEO?

שיתוף:
מה זה SEO

מה זה SEO אתם שואלים? SEO (Search Engine Optimization) או אופטימיזציית תוצאות במנוע חיפוש, הוא חלק חשוב מתהליך הקידום האורגני בגוגל. 

על ידי אופטימיזציית תוצאות החיפוש בגוגל ובדפדפני חיפוש נוספים, אתם מגדילים את הסיכויים שלקוחות רלוונטיים ימצאו את אתר החברה שלכם, כאשר הם מחפשים מוצר או שירות שאתם מספקים. 

בטווח הארוך, קידום אורגני מביא לפניות חמות ואיכותיות, שנובעות ממקום של אמון וביטחון בחברה כמותג מן המניין, מכיוון שהם נחשפו לתוכן שאתם יוצרים עוד לפני שהם פנו אליכם. 

 

איך SEO עובד?

SEO מבוסס על קידום אתרים בגוגל על ידי שימוש במילים וביטויי חיפוש. לגוגל יש כלי חיפוש המאפשר לאתר את המילים ואת ביטויי המפתח הנכונים ביותר עבור העסק שלכם, בהתאם לשירותים שהוא מבקש.

מילים וביטויים איכותיים, הם כאלו שהסיכויים גבוהים שלקוח יחפש בגוגל כאשר הוא מעוניין בשירות או מוצר שאתם מספקים.

אם, לדוגמא, אתם מספקים שירותי מכירת בגדים, מילים וביטויים איכותיים עשויים להיות: חולצות קצרות, חליפות יוקרה, בגדים לילדים וכדומה. באותו אופן, ביטויים רלוונטיים לעורך דין בתחום המשפחה יכולים להיות: עורך דין גירושין, עורך דין משפחה, עורך דין להסכם ממון ועוד.

ככל שתאתרו יותר מילים וביטויים שלקוחות מחפשים לעיתים קרובות יותר, כך גדלים הסיכויים שכשתטמיעו אותם באתר שלכם, הם יגיעו אליכם לפני כל יתר המתחרים שלכם.

ואם כבר מתחרים… חשוב לזכור שכל המתחרים שלכם גם מנסים לקדם את עצמם ברשת ולכן, בכדי להביא לתהליך SEO איכותי חשוב לבחור מספר רחב של מילים וביטויים, ולבחון את כמות התחרות שיש על כל אחד ואחד מהם.

מה זה SEO?

 

מה עושים עם מילים וביטויי מפתח?

את המילים והביטויים שמצאתם יש להטמיע באתר שלכם בכל מקום אפשרי:

  • דף הבית
  • עמוד האודות
  • דפי השירות
  • מאמרים ותכנים בבלוג החברה
  • תמונות, סרטונים ו- URLים 

קידום אתרים עם SEO הוא תהליך קידום אורגני חיוני בגוגל, הדורש מכם השקעה ביצירת תוכן לטווח הארוך – התוצאה נוטעת בלקוח אמון בחברה ומעודד אותו לראות אותה כמותג, ועל ידי כך להגדיל את הסיכויים שייבחר בה על פני יתר המתחרים בשוק.

קידום אורגני איכותי מתחיל באיתור של מילים וביטויי מפתח הרלוונטיים לבית העסק, ומסתיים בהטמעתם באתר החברה בכל תוכן כתוב או ויזואלי. 

אז מה היה לנו?
אנחנו כאן בשבילך

אז אם הגיע הזמן שלך להרים הילוך ולהיכנס למשחק של הגדולים, אנחנו נעזור לך לעשות את זה נכון.

אני מזמין אותך ללחוץ כאן למטה, ליצור איתנו קשר כדי שנכיר יותר לעומק ונבין מהם מהלכי השיווק הכי נכונים לעסק שלך - ואיך אנחנו יכולים לעזור לך להוציא אותם לפועל בהצלחה.

יוסף וענונו - Yazame