בלוג > קטגוריה: אסטרטגיה שיווקית

מהו קידום באינטרנט ומה אפשרויות הקידום בדיגיטל?

שיתוף:
קידום באינטרנט

קידום באינטרנט מטרתו למנף ערוצים בדיגיטל, כך שיפיצו מסרים חיוביים על המותג שלכם, המוצרים והשירותים שאתם מספקים ללקוחות פוטנציאליים. 

המטרה של קידום באינטרנט בערוצים דיגיטליים היא להעניק לבתי העסק את היכולת להגדיל את החשיפה שלהם בפני קהלי יעד רלוונטיים, ועל ידי כך לרכוש את אמונם, וגם להגדיל את הסיכויים שיפנו אליהם כאשר הצורך במוצרים או בשירותים של בית העסק יתעוררו בהם.

מהו קידום באינטרנט ומה אפשרויות הקידום בדיגיטל?

 

כלים לקידום באינטרנט על קצה המזלג

בעולם הדיגיטלי של היום, יש אינספור כלים של קידום באינטרנט שכדאי ואף מומלץ לחקור. בעוד שחלק מהפלטפורמות יימצאו מיותרות עבורכם, אחרות עשויות להעלות משמעותית את המודעות של קהלי יעד רלוונטיים לבית העסק, וגם להגדיל את כמות המכירות שלכם.

  • שיווק במייל – על ידי יצירת רשימת תפוצה של כל הלקוחות הקיימים שלכם, והכנה של מסרים, מבצעים והצעות מפתות שעל בית העסק לשלוח אליה על בסיס שבועי או חודשי. שיווק במייל מצוין לחנויות אינטרנטיות, משום שהם מאפשרים להזכיר ללקוחות על “עגלה נטושה” או לעדכן אותם במבצע על מוצרים שדומים לפריטים שרכשו בעבר. ישנה גם משמעות גדולה לחיזוק המותג שלכם באמצעות דיוור במיילים, גם אם לעיתים לדעתכם אותם מיילים מגיעים לתיבת קידומי המכירות – אתם מופיעים בפני קהל היעד שלכם, הם רואים אתכם ורואים שאתם פעילים, זה מחזק בעיניהם את הכוח של המותג שלכם בכל חשיפה כזו.
  • שיווק ברשתות החברתיות – על ידי הקמה של עמוד עסקי ויצירה של פוסטים באופן שוטף או לחלופין, פרסום של קמפיינים בקידום ממומן ברשתות החברתיות. הרשתות החברתיות הפופולריות ביותר הן פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין, טיק טוק, טוויטר, יו-טיוב, ווטסאפ, פינטרסט ועוד.
  • קידום ברשתות החיפוש באינטרנט – באמצעות קידום אורגני או קידום ממומן בגוגל.
    קידום אורגני מתמקד ביצירה של מאמרים עם מילים וביטויים שרלוונטיים לשירותים ולמוצרים שבית העסק מספק.
    לעומת זאת, קידום ממומן מתבסס על תקציב, ומתחלק ליצירה של פרסומות באנר ופרסומן באתרים בהם הסיכויים גבוהים שקהלי היעד שלכם גולשים, או בפרסום אתר החברה שלכם שיופיע ראשון בהתאם לביטויי מפתח ספציפיים, המתקשרים לשירותים ולמוצרים שבית העסק מספק. לצד פרסומים אלו, לרוב תופיע המילה ad, המעידה כי מדובר בתוכן פרסומי.

קידום באינטרנט או שיווק דיגיטלי אלו מושגים המתייחסים לכל אפשרויות השיווק הקיימות ברשת, ומאפשרות לאינספור עסקים להיחשף בפני לקוחות רלוונטיים על בסיס יום-יומי. 

מאחר וכמות פלטפורמות השיווק בדיגיטל היא אסטרונומית, כדאי ואף מומלץ לחקור מהן הפלטפורמות הנכונות ביותר עבורכם, וכיצד תוכלו למנף אותן כך שיעלו את החשיפה של בית העסק בפני לקוחות פוטנציאליים, וכך גם את אחוזי המכירות. 

אז מה היה לנו?
אנחנו כאן בשבילך

אז אם הגיע הזמן שלך להרים הילוך ולהיכנס למשחק של הגדולים, אנחנו נעזור לך לעשות את זה נכון.

אני מזמין אותך ללחוץ כאן למטה, ליצור איתנו קשר כדי שנכיר יותר לעומק ונבין מהם מהלכי השיווק הכי נכונים לעסק שלך - ואיך אנחנו יכולים לעזור לך להוציא אותם לפועל בהצלחה.

יוסף וענונו - Yazame

עוד מאמרים שבטוח יעניינו אותך: