בלוג > קטגוריה: ייעוץ שיווקי ועסקי

מה זה שיווק באינטרנט ולמה הוא כל כך חשוב?

שיתוף:
שיווק דיגיטלי B2B ו- B2C – כל ההבדלים

השימוש באינטרנט גדל ברחבי העולם מדי יום. למעשה, כ-5 מיליארד אנשים ברחבי העולם משתמשים באינטרנט כיום. לכן, זו אינה הפתעה שחברות ועסקים רבים פונים לשיווק באינטרנט על מנת להרחיב את הפריסה העסקית שלהם.

האינטרנט מציע יתרונות ייחודיים שאמצעי שיווק אחרים אינם יכולים להציע: היקף טווח הגעה, אפשרות להתאים אישית תוכן, והזדמנות לבנות קשרים מרחיקי לכת עם לקוחות ושותפים עסקיים.

 

רשת האינטרנט

האינטרנט יכול להיות ישות סוחפת ומבלבלת שכוללת מגוון עצום של תכנים, לרבות סרטונים, מתכונים, כתבות חדשותיות ואתרי מסחר אלקטרוני. במרחב הצפוף של האינטרנט, איך אתם אמורים לבדל את העסק שלכם כדי להגיע לקהל הנכון? התשובה היא שיווק דיגיטלי באינטרנט.

בניגוד לאמצעי פרסום מסורתיים יותר כמו הדפוס, האינטרנט מעודד שיחות דו-כיווניות בין העסק ללקוח שלכם, ובאופן אידיאלי מוביל לשימור לקוחות טוב יותר  בטווח ארוך.

בנוסף, בניגוד לאמצעי הפרסום ה״מסורתיים״, שיווק דיגיטלי מציע לכם אפשרות לפרסם במחירים הרבה יותר נוחים. בעיקר כשמדובר בעסקים קטנים בתחילת דרכם! שיכולים להגיע לתפוצה ממוקדת וחכמה של אלפי ועשרות אלפי אנשים במהירות וביעילות.

 

שיווק באינטרנט

שיווק מקוון, המכונה גם שיווק או פרסום באינטרנט, כשמו כן הוא – שיווק העסק ברשת האינטרנט כדי להעביר מסרים פרסומיים ללקוחות. באמצעות ערוצים דיגיטליים כגון מנועי חיפוש, דואר אלקטרוני, קידום אתר אורגני, רשתות חברתיות ועוד.

אסטרטגיות השיווק הדיגיטלי בעיקר מתמקדות בתהליכי קידום אורגני וקידום ממומן על שלל צורותיו. בעוד שקידום אורגני מתבסס בעיקרו על אופן ההתנהלות והגלישה של הלקוחות, קידום ממומן מטרתו לפרסם את בית העסק ברשתות חברתיות ואתרים רלוונטיים לפי תקציב שנקבע מראש ובאופן אקטיבי.  

מה זה שיווק באינטרנט ולמה הוא כל כך חשוב?

 

מה התפקיד של שיווק מקוון?

תפקידו של שיווק הוא לעזור לעסק שלכם לבלוט, למשוך לקוחות ולהמיר קהלים.

שיווק מקוון עונה על שני יעדים קריטיים להצלחה של כל עסק:

  • היעד הראשון הוא משיכה של לקוחות חדשים. באמצעות פרסום קמפיינים שיווקיים, קידום אתרי אינטרנט וקידום ברשתות החברתיות. ככל שמתפרסים על רשת רחבה יותר, כך אתם חושפים את עצמכם לקהל הרחב ביותר.
  • היעד השני הוא פיתוח נאמנות למותג בקרב הצרכנים של השירות או המוצר שלכם. מה שמבטיח שהלקוחות שלכם יחזרו לרכוש מכם גם בעתיד הרחוק. הנאמנות הזו נבנית על המסרים והיכולות שהפרסומים משדרים לקהלי יעד רלוונטיים! וכמובן, החזרתיות שלהם בפני הלקוחות, שלימים קונה את לב הלקוחות.

אין איך להתחמק מזה: שיווק באינטרנט הוא כלי חיוני ואף הכרחי להצלחת העסק שלכם.

אז מה היה לנו?
אנחנו כאן בשבילך

אז אם הגיע הזמן שלך להרים הילוך ולהיכנס למשחק של הגדולים, אנחנו נעזור לך לעשות את זה נכון.

אני מזמין אותך ללחוץ כאן למטה, ליצור איתנו קשר כדי שנכיר יותר לעומק ונבין מהם מהלכי השיווק הכי נכונים לעסק שלך - ואיך אנחנו יכולים לעזור לך להוציא אותם לפועל בהצלחה.

יוסף וענונו - Yazame

עוד מאמרים שבטוח יעניינו אותך: