בלוג > קטגוריה: ייעוץ שיווקי ועסקי

שיווק דיגיטלי מצליח וחכם ב- 3 צעדים

שיתוף:
שיווק דיגיטלי חכם

בכל תהליך שיווק דיגיטלי מצליח חשוב לבנות אסטרטגיה שתוביל להשגת המטרות שלכם. על האסטרטגיה לכלול גם טקטיקות – כלומר, צעדים לטווח הקצר המביאים להגשמת האסטרטגיה כמכלול, ולימים גם את המטרות עצמן.

יתכן ותופתעו, אבל הכול מתחיל בשלושה צעדים קטנים, שעם הזמן מובילים להצלחה.

 

קובעים מטרות מראש

הצעד הראשון בבניית שיווק דיגיטלי מצליח ויעיל הוא לקבוע מטרות ברות השגה. כמובן שכל בית עסק שואף ליהנות מהרבה לידים, להמיר אותם ללקוחות ועל ידי כך גם להגדיל מכירות. עם זאת, בכדי להשיג את מטרות העל הללו חשוב לעצור רגע ולחזור אחורה, בכדי להבין מהן תת המטרות שיובילו להגשמה של מטרות העל בטווח הארוך.

אם, לדוגמא, המטרה העיקרית שלכם היא לפנות לקהל יעד של לקוחות המחפשים שיווק דיגיטלי איכותי, אז תת המטרה היא למצוא את הדרך להפנות אותם אל אתר החברה, להרצאה שהעברתם או לתוכן חינמי שיצרתם. בכדי להוביל אותם אל האתר או דף הנחיתה, חשוב לייצר מודעות לבית העסק ולהפוך אותו למותג בעל קהל לקוחות נאמן, שמכיר אותו ויודע גם להמליץ עליו.

כלומר, המסע אחורה בזמן עזר להסיק שתת המטרה הראשונה היא ליצור מודעות למותג ואינטראקציות עם קהלי יעד רלוונטיים. בכדי להגשים את המטרה, ראשית יש לבנות דפים עסקיים ברשתות החברתיות ולפרסם פוסטים על בסיס קבוע, ולבנות בלוג לאתר החברה הכולל תכנים אינפורמטיביים וכיפיים לקריאה (ממש כמו כאן, אני מקווה!)

חזרו על המסע אחורה בזמן בכל פעם, בכדי להוריד לקרקע את תת המטרות או הטקטיקות שיישומן יוביל להגשמת מטרת העל בטווח הארוך.

שיווק דיגיטלי מצליח וחכם ב- 3 צעדים

 

שיווק דיגיטלי מצליח מגדיר לעומק את קהל היעד

שיווק דיגיטלי חכם מצריך הבנה של קהלי היעד שלכם היטב. להלן מספר שאלות שיסייעו לכם להכיר אותם יותר מקרוב:

  • מהו הגיל והמין של קהל היעד?
  • האם הוא נשוי/רווק/גרוש?
  • איפה הוא גר?
  • מהם הערכים שלו? האמונות? הגישה לחיים?
  • כיצד השירותים שלכם יכולים לפתור בעיה, קושי או לממש צורך בחייהם?
  • מה האתגרים שהם נתקלים ביום יום שלהם שאתם יכולים למנוע?
  • איך נראה סדר היום שלהם?
  • מה הם חולמים להשיג שאתם יכולים לעזור בו?

הגדרה של קהלי היעד מסייעת להבין כיצד לפנות לקהלי היעד ולמשוך אותם להתאהב במותג שלכם. נסו לשאול כמה שיותר שאלות, שיובילו להגדרת 3-4 קהלי יעד שונים שהנו מהמוצרים והשירותים שלכם.  

 

יוצרים קמפיינים ממירים

שיווקי דיגיטלי מצליח מתבסס על ניתוח המטרות העסקיות וקהלי היעד שלכם. עליהם מבססים קמפיינים שמעודדים את הלקוחות לבצע רכישה או לפנות אליכם.

ניתן לייצר קמפיינים של שיווק דיגיטלי ברשתות החברתיות, בגוגל, באתר החברה ובמיילים. אתם יכולים לקרוא יותר על מערכי ודרכי שיווק דיגיטלי כאן.

אז מה היה לנו?
אנחנו כאן בשבילך

אז אם הגיע הזמן שלך להרים הילוך ולהיכנס למשחק של הגדולים, אנחנו נעזור לך לעשות את זה נכון.

אני מזמין אותך ללחוץ כאן למטה, ליצור איתנו קשר כדי שנכיר יותר לעומק ונבין מהם מהלכי השיווק הכי נכונים לעסק שלך - ואיך אנחנו יכולים לעזור לך להוציא אותם לפועל בהצלחה.

יוסף וענונו - Yazame

עוד מאמרים שבטוח יעניינו אותך: