בלוג > קטגוריה: אסטרטגיה שיווקית

מה הקשר בין שיווק דיגיטלי למתן ערך בחינם?

שיתוף:
שיווק דיגיטלי

שיווק דיגיטלי הוא חלק בלתי נפרד מעולם העסקים כיום, וכל חברה רצינית ומקצועית מקפידה לשווק את עצמה דרך גוגל והרשתות החברתיות, בכדי להגיע לקהל המקסימלי של לקוחות פוטנציאליים ולעודד אותם לבצע רכישות.

שיווק דיגיטלי יכול להתבצע במספר דרכים: דרך פרסום של מבצעים והצעות מפתות, יצירה של סרטונים ופרסומות, כמו גם כתבות ותשדירים לרדיו, לעיתונים, לרשתות החברתיות ולמגזינים.

אך קיימת שיטה נוספת לערוך שיווק דיגיטלי: היא חינמית, פשוטה לביצוע ומעודדת לקוחות פוטנציאליים לפתח חום, אמון וחיבה כלפי בית העסק שלכם בצורה אורגנית לחלוטין.

ייתכן ותופתעו לגלות, אך אחוזי ההמרות הגבוהים ביותר כיום הם של בתי עסקים שמעניקים ללקוחות שלהם ערך מוסף וחינם לחלוטין. הם עושים זאת בחוכמה ובמתינות, ועל ידי כך ממשיכים למשוך את הלקוחות ולרכוש את אמונם בכל פעם מחדש.

 

שיווק דיגיטלי עם ערך מוסף

שיווק דיגיטלי עם ערך מוסף הוא שיווק דיגיטלי שכל המטרה שלו היא להעניק ללקוחות שלכם מתנה. המתנה הזו יכולה להיות שי קטן, מדריך בתחום בו אתם עוסקים ומתמחים, מאמרים המפרטים על התחום שלכם ומסבירים כיצד לפעול בו בחוכמה, יצירה של סרטונים שמטרתם להעלות מוטיבציה ללקוחות שלכם ועוד.

תכנים מסוג זה הם תכנים שלרוב מפורסמים באופן אורגני או בקמפיין ממומן ברשתות החברתיות, ומוצע ללקוחות בחינם בכדי לפתות אותם להכיר את בית העסק ולראות בו כמותג.

נכון, עריכה של מדריך איכותי ומקצועי על התחום שלכם עשויה להיות מייגעת, אך היא מוכיחה ללקוחות שלכם כמה אתם טובים במה שאתם עושים, גורמת להם להעריך אתכם על שהייתם מוכנים להשקיע את הזמן ולהעניק להם את המדריך הזה בחינם. כתוצאה מכך, הלקוחות לומדים על המקצוע שלכם דרככם ולומדים לראות אתכם כאוטוריטה בתחום, מה שמגדיל את הסיכויים שייפנו אליכם כאשר הם יזדקקו למוצרים או לשירותים שלכם, גם שנים לאחר קריאת המדריך.

כל תוכן שטומן בחובו ערך מוסף יעניק ללקוחות שלכם תחושה שאכפת לכם, שאתם מקצוענים ושכדאי להם להיעזר בשירותיכם. כל שיש לעשות הוא לייצר תוכן ולפרסם אותו על בסיס קבוע, בכדי להוכיח ללקוחות שבאמת אכפת לכם ולהעניק להם תחושות של ביטחון, ודאות ויציבות.

גם גוגל והרשתות החברתיות אוהבים עקביות. אם תקפידו לפרסם תכנים שתורמים ללקוחות שלכם ערך מוסף על בסיס קבוע, לרבות פוסטים ומאמרים, גוגל והרשתות החברתיות ישימו לב לכך ויקפידו לתגמל אתכם באחוזי חשיפה גבוהים יותר.

מה הקשר בין שיווק דיגיטלי למתן ערך בחינם?

 

תכנים עם ערך מוסף למטרות שיווק דיגיטלי

קיימים אינספור סוגים של תכנים למטרות שיווק דיגיטלי ולרבות:

  • מדריכים – המפרטים אודות המקצוע שלכם, כיצד לפעול עם מצבים משתנים ביעילות ומסייעים ללקוחות לאתר פתרונות לסיטואציות שונות וללמוד כיצד להתנהל בו ממקום מקצועי ומבין יותר.

  • מאמרים – שאתם יכולים לפרסם באתר החברה שלכם על בסיס קבוע. על המאמרים להיות קלילים ולפרט על חלק ספציפי בתחום שלכם במיקרו. זכרו, העובדה שאתם מכירים את המקצוע שלכם מכל כיוון לא מחייבת שגם הלקוחות שלכם מכירים, לכן נסו לכתוב תכנים בגובה העיניים שכל אחד יכול להבין.

  • פוסטים – סרטוני מוטיבציה, הענקת טיפים להתמודדות עם מצבים משתנים ותכנים שמטרתם לסייע ולהכיר את התחום שלכם מקרוב.



שיווק דיגיטלי עם ערך מוסף מוערך על ידי הלקוחות, גורם להם להרגיש שאתם מומחים בתחומכם ושבאמת אכפת לכם מהם ומהצרכים שלהם. הקפידו לפנק אותם בתכנים איכותיים על בסיס קבוע כדי להעניק להם את הרצון והביטחון לפנות אליכם.

אז מה היה לנו?
אנחנו כאן בשבילך

אז אם הגיע הזמן שלך להרים הילוך ולהיכנס למשחק של הגדולים, אנחנו נעזור לך לעשות את זה נכון.

אני מזמין אותך ללחוץ כאן למטה, ליצור איתנו קשר כדי שנכיר יותר לעומק ונבין מהם מהלכי השיווק הכי נכונים לעסק שלך - ואיך אנחנו יכולים לעזור לך להוציא אותם לפועל בהצלחה.

יוסף וענונו - Yazame

עוד מאמרים שבטוח יעניינו אותך: